آیا بینندگان تلویزیونی را می خواهند که واقعیت همه گیر مشترک را منعکس کند یا حواسش را پرت کند؟

[ad_1]
ژوئن گذشته ، وقتی “آناتومی خاکستری” در واقع ، اتاق نویسندگان پس از استراحت طولانی تر از حد معمول ، دوباره به هم پیوست ، کریستا ورنف ، مجری برنامه باسابقه ، از وی پرسید که آیا فصل آینده باید همه گیر ویروس کرونا باشد یا خیر؟
وی به کارمندان خود گفت: “من مانند 51-49 هستم زیرا همه گیری را انجام ندادم.” “آن زمان ما مورد توجه قرار گرفتیم. همه ما خیلی ترسیده ایم. همه ما خیلی افسرده هستیم. و ما برای تسکین به آناتومی گری می آییم ، مگر نه؟ “
اما او در برابر استدلال های مخالف باز بود. و هنگامی که او از داوطلبان خواست برای گرفتن او تلاش کنند ، اخیراً به یاد آورد ، دستانش تقریباً در هر پنجره بزرگنمایی بالا رفت. مشاور ارشد جراحی این سریال ، ناصر علاذری ، قانع کننده ترین مورد را بیان کرد: وی با صحبت از کلینیکی که وی بیماران مبتلا به Covid-19 را درمان می کند ، همه گیری یک داستان مادام العمر بود. آنها مسئولیت گفتن داشتند.
بحث های مشابهی در اتاق های سراسر اینترنت ، نمایش های بیمارستانی ، نمایش های پاسخ اول ، کمدی های مربوط به اوضاع و مراحل دادگاه صورت گرفت. نادیده گرفتن حوادث بهار و تابستان – همه گیر ، گزارش نژادی با تأخیر در ایالات متحده – به معنای قرار دادن این سریال در زمان نخست خارج از واقعیت قابل مشاهده (حتی حتی خارج از آن) بود. اما روشن کردن آنها به معنای خسته شدن بینندگان از قبل خسته و پنهان کردن ستاره های تله ژنیک از چشم به پایین بود.
این همچنین به معنای پیش بینی آینده بود. دیوید شور ، مجری برنامه ABC دکتر خوب او در یک مکالمه تلفنی گفت. “معمولاً وقتی یک داستان می نویسید ، می دانید دنیا چگونه خواهد بود.”
برخی نمایش ها همه گیری را به یک ستاره تبدیل کرده اند ، در حالی که برخی دیگر آن را به یک نقش زمینه تبدیل کرده اند. دیگران آن را خارج از وجود نوشته اند. مجریان برنامه های نمایشی و تهیه کنندگان اجرایی باید به بهترین وجه می دانستند که مخاطب بیشتر از همه چه می خواهد: تلویزیونی که جهانی را که تجربه می کنیم منعکس می کند؟ یا آیا حواسش را پرت می کند ، خصوصاً وقتی به نظر می رسد این دنیا در حال سوختن است و گاهی اوقات هم می سوزد؟
اکثر اتاق های ارتباطی درمورد همه گیری می نویسند ، غالباً با هدف تکرار.
“آقای شهردار” تد دانسون ، تازه کار سیاسی می گوید: “ماه گذشته در NBC به نمایش درآمد ، با آن برخورد کرد:” دالی پرتون برای همه یک واکسن خریداری کرد.
“آخرین مرد ایستاده” سریال خانوادگی فاکس با تیم آلن تصمیم گرفت دو سال را در فصول از دست بدهد. کوین ابوت ، مجری برنامه ، با نگاهی به اولین بازی خود در ژانویه اظهار داشت که تا آن زمان شایسته ترین شوخی های همه گیر گفته می شد و سناریوهای منعکس کننده واقعیت بسیار تاریک بودند.
وی گفت: “مردم از قبل افسرده شده اند.” واقعاً نمی خواستیم به آن اضافه کنیم.
کمدی های دیگر مانند کمدی های سیاسی که درگیر آن بودند ، از این تجملات برخوردار نبودند “سیاه” یا “سوپر مارکت” که با نمادهای اساسی کار پر شده است.
جاناتان گرین ، مجری برنامه Superstore با گیب میلر ، گفت: “نمایش ما در یک فروشگاه است” ، افزود که او احساس مسئولیت نشان دادن تأثیر همه گیری بر کارگران خرده فروشی را دارد. از آنجا که Superstore یک طنز است ، آنها گفتند که وقتی دست ها مشغول گرفتن دستمال توالت برای ذخیره نیستند ، می توانند این کار را سبک انجام دهند.
البته نمایشگاه های بیمارستان باید با هم روبرو می شدند. اولین نمایش “دکتر خوب” یک بازی دو طرفه دشوار برای ویروس کرونا بود ، پس از آن به موقع جلو رفت. شور گفت: “دیوانه کننده است که فقط همه گیری را نادیده بگیریم.” “از طرف دیگر ، پیاده روی آن برای همه ما و بینندگانمان نیز طاقت فرسا خواهد بود.”
درام روباه ساکن در یک کتاب برتر این فصل به او روی آورد ، و با صحنه های تنظیم شده در آینده بدون ویروس کرونا ، جایی که بقیه فصل در آن اتفاق می افتد ، تکمیل شد.
اما آناتومی گری تمام فصل خود را در مبارزه با بیماری همه گیر گذرانده و چندین قهرمان از جمله مردیت گری اثر الن پمپئو بیمار شده است.
ورنوف با تلفن از تلویزیون صحبت كرد و گفت: “من مثل این بودم كه اگر این كار را بكنیم ، این كار را می كنیم.” “ما نمی دانیم که دارو بعد از کوید چگونه خواهد بود.”
[ad_2]
دیدگاهتان را بنویسید