برای یک فروشگاه بستنی در بروکلین در این تابستان ، این کار را انجام دهید یا متوقف کنید.

[ad_1]

آسترید و عمر تورپ ، صاحبان یک فروشگاه بستنی در بروکلین ، این لحظه را نگه داشته اند. نیویورک باز بود.

اژدرها ، متعلق به یک زن و شوهر در یک فروشگاه بستنی در بروکلین ، خوش شانس بودند که از عدم اطمینان 18 ماه گذشته جان سالم به در بردند. به گفته رندی پیرس ، که در اتاق بازرگانی محله کار می کند ، در برخی از مناطق بروکلین ، حدود 25 درصد مشاغل برای همیشه تعطیل شده اند.

برای ویترین هایی مانند Crème و Cocoa Creamery ، فروشگاه Thorpes ، این تابستان ساخت یا استراحت است.

اژدرها پس اندازهای خود را برای باز ماندن تمام کرده اند. موارد اضطراری بهداشتی – آنوریسم مغزی وی ، شبکیه جدا شده وی – باعث چرخش آنها می شود. بزرگ کردن یوشیا ، 19 ساله آجانی ، 13 ساله؛ و آمارا ، 4 ساله ، استرس را افزایش می دهند.

سرانجام ، در این بهار ، همه چیز در حال توسعه است. رستوران ها می خواستند محصولات کریم و کاکائو را بفروشند. این شرکت ها خواستار شرکت های پذیرایی اجتماعی شدند. VH1 ، توصیه شده توسط انتشارات دیجیتال صاحب بلک بروکلین، به تورپس كمك كسب و كار كوچك داد.

همه اینها به تورپس کمک می کند تا شناور باشد زیرا آنها طعم های جدیدی مانند سوربت توت فرنگی سانگریا و کوکتل گوآوا توت فرنگی را تقویت می کنند ، بازی های رسانه های اجتماعی و فرصت های تحقیقاتی خود را تقویت می کنند. آنها در حال حاضر در حال ساخت یک عرشه شناور بر روی یک تکه خاک در پشت برای صندلی های فضای باز هستند.

“بستنی همراه با جو است. خانواده ها می خواهند بیرون بروند و بنشینند. “

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *