در حالی که به دنبال آن نیستید: سیاست های هواپیمایی با طراحی مجدد می تواند پرواز را بهتر کند

[ad_1]

چهار سال پیش ، دیوید دائو ، پزشک 69 ساله کنتاکی ، در هواپیمایی یونایتد ایرلاینز که قصد داشت از فرودگاه اوهار شیکاگو حرکت کند ، به اجبار از صندلی خود خارج شد زیرا این شرکت هواپیمایی می خواست صندلی خود را به یک خدمه ترانزیت بدهد. عضو سرانجام دکتر تائو را با برانکارد بیرون آوردند. این حادثه در سراسر کشور خبرساز شد و مردم خشمگین شدند. نقاط باریک را می توان از مخاطب پرواز انتظار داشت ، اما شوک و شکستگی بینی چنین نیست.

هنگامی که ملت از حوادث واشنگتن و شیوع همه گیر حواس پرت شده بودند ، آسمان ها با افرادی مانند دکتر تائو کمی دوستانه تر شدند. در 13 ژانویه ، وزارت حمل و نقل تغییر کرد قوانین آن برای اطمینان از اینکه هیچ مسافر دیگری نباید آزمایشی را که انجام داده است تجربه کند.

پس از اجرایی شدن قوانین جدید ، از 21 آوریل ، یک مسافر بلیط سوار هواپیما نمی تواند سهواً با پرواز بیش از حد رزرو شده برخورد کند.

اضافی قوانین کاربر از همان تاریخ نیز اعمال می شود و همه در پروازهای مبدا ایالات متحده اعمال می شوند که می توانند بیش از 30 مسافر را در خود جای دهند. حداکثر غرامت پرداختی به مسافرانی که سهواً تحت پرواز قرار می گیرند از 675 دلار به 775 دلار با تاخیر تا دو ساعت (یا 200٪ از قیمت بلیط در صورت کمتر) و از 1350 به 1550 دلار با تاخیر بیشتر () یا اگر 400 درصد قیمت بلیط کمتر باشد). شرکت های حمل و نقل خارجی نیز باید از این قوانین پیروی کنند.

همچنین آگاه سازی مسافران از پروازهای فروخته شده الزامات سختگیرانه تری دارد. پیش از این ، شرکت های هواپیمایی اغلب انگیزه هایی مانند مسافت پیموده شده یا کوپن های مسافرتی را برای برقراری ارتباط با داوطلبان مایل به تسلیم صندلی های خود انتخاب می کردند. اکنون آنها باید یک پیشنهاد پولی داشته باشند. ذکر این نکته ضروری است ، بیل مک گی ، مشاور حمل و نقل هوایی در سازمان غیر دولتی Consumer Reports ، گفت: “از نظر آماری اکثر آمریکایی ها حتی قبل از Covid کمتر از یک بار در سال پرواز می کنند ، بنابراین ممکن است از همه این قوانین آگاهی نداشته باشند.” “

همچنین حداکثر مسئولیت چمدان های گمشده ، دزدیده شده ، آسیب دیده یا تأخیر از 3500 دلار به 3800 دلار افزایش یافته است.

قوانین جدید در زمان دولت ترامپ اعلام شد ، چند روز پس از استعفا وزیر حمل و نقل الین چائو پس از شورش ها.

روش رزرو بیش از حد ، زمانی که شرکت های هواپیمایی بلیط پرواز بیشتری نسبت به صندلی های خود بفروشند ، از این پیش بینی ناشی می شود که برخی از مسافران برنامه های خود را قبل از پرواز تغییر می دهند و ظاهر نمی شوند. اگر تعداد زیادی از دارندگان بلیط به دروازه برسند ، شرکت های هواپیمایی برای کسانی که داوطلبانه صندلی های خود را رها می کنند و در موارد نادر ، مسافران را ناخواسته تحت فشار قرار می دهند ، مشوق هایی را ارائه می دهند.

آقای مک گی چهار سال پیش در مورد این موضوع شهادت داد و صدای مصرف کننده را معرفی کرد. آقای مک گی گفت ، قوانین جدید از اهمیت زیادی برخوردار است ، زیرا بار یک پرواز بیش از حد رزرو را از مسافر به هواپیمایی منتقل می کند. وی گفت: “اگر شرکت حمل و نقل با 100 صندلی پرواز کند و 103 بلیط بفروشد ، این یک تصمیم تجاری است.” “اکنون مشکل آنها رسیدگی به این سه بلیط اضافی است ، نه مسافران.”

بیشتر مسافران هواپیمایی تحت تأثیر قرار نگرفته اند ، و به خصوص اکنون ، در حالی که اکثر پروازها به دلیل همه گیری کمتر از پر هستند ، قوانین جدید تأثیر چندانی نخواهد داشت. با این حال ، این احتمال وجود دارد که سناریو ارائه شود. برخی از پروازها علی رغم کاهش تعداد کل مسافران ، پر هستند ، زیرا شرکت های هواپیمایی تعداد کمتری از آنها را حمل می کنند.

هلان بکر ، تحلیلگر ارشد تحقیقات در شرکت های هواپیمایی بانک سرمایه گذاری ، گفت: با افزایش سفرهای هوایی ، قوانین جدید احتمالاً بیش از آنچه در ابتدا برنامه ریزی شده بود ، خطوط هوایی را تحت تأثیر قرار دهد. کوون. وی گفت: “هنگامی كه مسافران مجبور به پرداخت هزینه تغییر و هزینه رزرو بودند ، شركت های هواپیمایی تمایلی به رزرو بیش از حد نداشتند ، زیرا بیشتر مسافران در پروازهای خود حاضر می شدند.” در طول بیماری همه گیر ، شرکت های هواپیمایی بسیاری از هزینه های تغییر و لغو خود را حذف کردند و مسافران معاف از این تحریم های مالی در آخرین لحظه بیشتر برنامه های خود را تغییر می دهند. این باعث می شود که بار مسافر برای هر پرواز کمتر قابل پیش بینی باشد.

خانم بکر گفت ، شرکت های هواپیمایی باید نحوه به حداکثر رساندن کل درآمد بلیط را بدانند ، و از دست دادن درآمد از دست دادن یک جای خالی را به این شانس پرداخت می کنند که مسافران باید از پروازهای بیش از حد رزرو شده به مسافران بپردازند.

Consumer Reports آماده است لیستی از درخواست های اضافی برای حمایت از مشتری برای مسافران شرکت های هواپیمایی را به دولت بایدن ارائه دهد. از جمله این موارد ، بازپرداخت مسافران شرکت های هواپیمایی است که در طول همه گیر شدن برنامه سفر خود را لغو کرده اند و فقط اعتبار پرواز دیگری به آنها پیشنهاد می شود. سازمان آقای مک گی هزاران ایمیل از مصرف کنندگان دریافت کرد ، “از اینکه هواپیمایی ها از دولت پول می گیرند ، با دلار مالیات می پردازند اما پول را به مشتری خود پس نمی دهند ، عصبانی شده است.”

آقای مک گی گفت ، شفافیت بیشتر قیمت بلیط نیز لازم است. “یک خانواده چهار نفره که بلیط تعطیلات را خریداری می کنند ممکن است از هزینه اضافی که برای انتخاب صندلی باید بپردازند متعجب شوند.” این گفتن عادلانه نیست. گروه طرفداری همچنین نگرانی هایی در مورد ایمنی نگهداری هواپیماهای خارجی در کشورهای خارجی دارد.

وی گفت: “این لیستی از خشکشویی هایی است که طی چهار سال گذشته به طور آشکار نادیده گرفته شده است.”

آقای مک گی گفت ، زمینه مهم دیگر سیاست کوید برای محافظت از سلامت صنعت هواپیمایی با توجه به استفاده از ماسک ، پروتکل های تمیز کردن و فاصله اجتماعی در فرودگاه ها است. وی گفت: “ما به طور مكرر و علناً از وزیر چائو خواسته ایم كه قوانین اجباری ماسك ها را معرفی كند ، اما پاسخ این بود:” نه ، این به بازار بستگی دارد. “

ماه گذشته ، اداره هواپیمایی فدرال اجازه داد که فرودگاه ها دلارهای فدرال را برای غربالگری مسافران از طریق ویروس کرونا خرج کنند. به عنوان مثال ، به عنوان مثال ، فرودگاه Cedar Rapids در آیووا اخیراً شروع به اندازه گیری درجه حرارت مسافران خارج شده کرده است. (افراد بدون علامت هنوز هم می توانند از کوید استفاده کنند ، بنابراین این روش برای یافتن کسانی که ممکن است به ویروس مبتلا باشند کاملاً مثر نیست).

و با توجه به دوره جدید رئیس جمهور بایدن که برای افراد در فرودگاه یا هواپیما اعمال می شود ، وضعیت اکنون روشن تر به نظر می رسد. قانون جدید از سلامت خدمه محافظت می کند و همچنین آنها را از آزار و اذیت مسافران در برابر نقاب محافظت می کند.

آقای مک گی گفت: “چهار سال گذشته برای محافظت از مسافران هواپیمایی بسیار ناخوشایند بوده است ، اما امیدوارم که در دولت جدید شاهد حمایت بیشتر از مصرف کننده باشیم زیرا هنوز کارهای زیادی برای انجام وجود دارد.”

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *