وقتی دیگر اتوبوس در شهر نمی چرخد


با توجه به اینکه Greyhound به دلیل بیماری همه گیر حدوداً یک سال است که فعالیت خود را متوقف کرده است ، اعلامیه روز پنجشنبه مبنی بر تعلیق سایر سرویسهای اتوبوس در کانادا تقریباً نمادین بود.

این اطلاعیه ، که حدود 400 شغل را قطع کرد ، پس از خروج خط اتوبوس از غرب کانادا در پاییز 2018 انجام شد. عواقب این خاموش شدن قبلی هنوز ادامه دارد و احتمالاً اکنون به سمت شرق گسترش خواهد یافت.

ممکن است اتوبوس ها راهی محبوب برای سفر کانادایی ها نباشد. اما باری پرنتیس ، استاد دانشگاه مانیتوبا و یکی از اعضای م instسسه حمل و نقل آن ، به من گفت که از دست دادن خدمات اتوبوس تأثیر زیادی بر بسیاری از جوامع کانادایی داشته است. وی گفت که وی همچنین نابرابری در نحوه مدیریت حمل و نقل کانادا را برجسته کرد.

پروفسور پرنتیس از وینیپگ گفت: “ما در كشور یك واحد شهری و روستایی داریم.” وی افزود: “چقدر خوب است كه دولت یارانه به مردم شهر یارانه بدهد؟” نگاه کن پول خرج شده در تورنتو در مترو. و اما ، وقتی صحبت از مردم مناطق روستایی می شود ، آنها فقط کبد را می برند. یارانه حمل و نقل وجود ندارد. “

در مناطقی از کشور که تازی کار می کند ، خدمات آن معمولاً مقرون به صرفه ترین نوع سفر است. و از نظر بسیاری از جوامع روستایی ، این تنها گزینه جایگزین داشتن اتومبیل یا یافتن قدم زدن در آن بود.

آ نظرسنجی 2012 ده ها زن که در بزرگراه اشک در بریتیش کلمبیا گم شده بودند ، به دلیل کمبود وسایل نقلیه عمومی قابل اعتماد ، از اتومبیلرانی استفاده کردند. (خدمات یارانه ای چند سال بعد ترمیم شد.)

پروفسور پرنتیس اضافه کرد که اتوبوس ها نه تنها مسافرت ارزان برای مردم فراهم می کنند ، بلکه خدمات سریع و اقتصادی تحویل بسته آنها تحویل یک روزه را بین بسیاری از مکان ها ارائه می دهد و به جوامع روستایی که توسط شرکت های پیک سرویس نمی شوند یک روش سریع و قابل اعتماد برای زمان می دهد – محموله های حساس به عنوان قطعاتی برای تجهیزات کشاورزی.

سیستم پزشکی همچنین یکی از کاربران اصلی خدمات سریع اتوبوس بود. هنگام ارسال بسته ها به اعضای خانواده در کریسمس ، من اغلب موفق می شدم در ترمینال اتاوا حاضر شوم ، درست بعد از اینکه کسی یک کولر پوشیده شده با برچسب را نشان می داد که حاوی کره چشم انسان برای پیوند قرنیه است.

تا سال 1980 ، مسیرهای اتوبوس بین استان ها توسط دولت فدرال تنظیم می شد. پروفسور پرنتیس گفت این معمولاً منجر به معاملات دوجانبه می شود. اپراتورهای بزرگ اتوبوس در شلوغ ترین و سودآورترین مسیرها انحصار خود را به دست آوردند. در مقابل ، آنها ملزم به ارائه خدمات در خطوط کم سود و اغلب کم سود بودند.

تعدادی از عوامل منجر به پایان یافتن تازی کانادا شد. (سفرهای سریع از همان شرکت آمریکایی به همین نام به مقصد ایالات متحده ادامه خواهد داشت.) اینها شامل بلیط ارزان هواپیما ، افزایش مالکیت خودرو و بهبود مسیرهای ری ری کانادا در مسیرهای شلوغ انتاریو و کبک است. خاموش کردن همه گیری ، آخرین ضربه بود.

Greyhound تنها شرکت اتوبوسرانی بین شهری نیست که کانادا را ترک می کند. در سال 2017 ، ساسکاچوان تعطیل شد املاک دولتی شرکت حمل و نقل ساسکاچوانگفت دیگر توانایی پرداخت یارانه را ندارد.

در حال حاضر ، استان ها تنها مرجع خطوط اتوبوسرانی هستند و برخی از آنها صنعت خود را کاملاً بی نظم کرده اند.

نتیجه این یک سیستم به طور فزاینده ای متلاشی است که در آن Greyhound و دیگران با تازه واردانی که با اتوبوس های کوچکتر و رانندگان با هم متحد نیستند برای کسب سود جایگزین می شوند ، البته نه همیشه با موفقیت. در برخی موارد ، تازه واردان خدمات را بهبود بخشیده اند ، اما بسیاری از مسیرها همچنان پر نشده است.

اول از همه ، رزرو یک بلیط و لذت بردن یا شاید تحمل یک اتوبوس سواری در بیشتر کشور دیگر امکان پذیر نیست.

در اوایل سال جاری ، چندین شرکت اتوبوسرانی گرد هم آمدند تا خلق کنند ائتلاف از اتوبوس به ساحل. این گروه از دولت فدرال خواستند تا به مقررات اتوبوس برگردد و با خطوط اتوبوس برای ایجاد یک سیستم ملی که از طریق راه آهن تلفیق شود ، کار کند.

پروفسور پرنتیس گفت که پایان تازی در کانادا اهمیت شنیدن حداقل چنین طرحی را مهمتر کرده است.

وی گفت: “این جالب توجه است كه تعداد اندكی از مردم به اتوبوس علاقه مند هستند و یا به آنها اهمیت می دهند.” “مناطق روستایی نیاز به حمل و نقل دارند ، اما به نظر نمی رسد این چیزی باشد که به صدا تبدیل شود و بنابراین مورد توجه قرار نمی گیرد.”


دولت فدرال به طور رسمی بیور را به رسمیت می شناسد “نمادی از حاکمیت کانادا.“اما کراکرها بلافاصله احساسات گرم را در میان همه کانادایی ها برانگیخته نمی کنند.”

صاحبان املاک تلاش می کنند تا زمین خود را با موجودات سخت کوش غرق نکنند ، و سدهای آنها گاهی منجر به شستشوی خطرناک بزرگراه می شود. این هفته ، پلیس سوار کانادا در ساسکاچوان انبوهی از تیرهای حصار را که به سرقت رفته گزارش شده بود پیدا کرد ساخته شده در یک سد بیور.

من در حال کار بر روی مقاله ای در مورد روابط متشنج کانادایی ها با نماد ملی پوشیده آنها هستم. اگر شما یک داستان جنگنده موجودی دارید ، دوست دارم در مورد آن بدانم. یا شاید فکر می کنید جنگ های بیور تقصیر مردم است. به هر حال ، لطفاً مستقیماً به من ایمیل بزنید و اطلاعات تماس خود و محل زندگی خود را وارد کنید. لطفاً با یادداشت مزاحم نشوید ، من با هر کسی که داستانی مناسب در مقاله دارد مصاحبه می کنم.


  • در حالی که سیرک دو سولئیل پس از تعطیل شدن بیماری همه گیر در حال آماده سازی مجدد بود ، دن بیلفسکی ، همکار من در مونترال ، با برخی از هنرمندانش درگیر شد. برای یک متخصص هوایی ، دان دریافت که “وقفه طولانی مدت عزت نفس او را تضعیف کرده است زیرا او نمی تواند تمرینات هوایی خود را تکرار کند. هنگامی که اخیراً آموزش مجدد آغاز شد ، وی گفت که متوجه شد “حافظه عضلانی” خود را از دست داده و از بودن در هوا می ترسد. “تماشای این ارائه ویدیویی از هنرمندانی که به کار منحصر به فرد برمی گردند را فراموش نکنید.

  • چهار ماه پس از اینکه رئیس جمهور بایدن خط لوله Keystone XL را لغو کرد ، کانادا بار دیگر با ایالات متحده بر سر یک خط لوله دیگر اختلاف دارد.

  • حاملگی قبل از شیوع به این معنی است که مندی بودولد ، بوکسور درجه یک کانادا ، ممکن است به دلیل تغییر در قوانین انتخابی ، بازی های المپیک توکیو را از دست بدهد.

  • تام ویلسون متولد تورنتو ، که در تیم های واشنگتن پایتخت بازی می کند ، در حال حاضر در لیگ NHL به همه دلایل اشتباه صحبت می شود. بن اشپیگل گزارش داد که ویلسون هم تیمی است که همه می خواهند و حریفی که همه دوست دارند از او متنفر باشند. و ویکتور ماتر پلی آف آینده را در NHL پیش بینی می کند.

  • جان پارلز می نویسد که ضبط جدیدی از خواننده آلیسون راسل ، اهل مونترال ، در گذشته در برخی نقاط تاریک حفر می کند و “یک آلبوم قدرت و اعتبار است ، نه قربانی کردن.”


یان آستین در ویندزور انتاریو متولد شد و تحصیلات خود را در تورنتو گذراند ، در اتاوا زندگی می کند و از 16 سال گذشته برای نیویورک تایمز برای کانادا کتاب می نوشت. او را در توییتر @ ianrausten دنبال کنید.


ما چطوریم؟
ما مشتاقانه منتظر فکر کردن در مورد این خبرنامه و رویدادهای کانادا به طور کلی هستیم. لطفا آنها را به [email protected] ارسال کنید.

آیا این ایمیل را دوست دارید؟
آن را برای دوستان خود ارسال کنید و به آنها اطلاع دهید که می توانند در اینجا ثبت نام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *