یک گربه دیجیتال در ژاپن قلب ها را ذوب می کند (و دوز زیادی می زند)

[ad_1]

ریوکو کیکوچی از سینمایی در توکیو در حال بازگشت به خانه بود که دید گربه ای به اندازه یک قایق تفریحی که از بالای پیاده رو بیرون زده و به درستی پنجه هایش را لیس می زند.

وی گفت: “روشی که میون می کرد خیلی تحمل من نبود”.

بسیاری از مردم توکیو همین احساس را دارند ، حتی گربه فقط یک پیکسل روی یک تابلو است. نمایشگر 4K رسماً تا روز دوشنبه باز نمی شود ، اما از همان زمان نصب آن در ماه گذشته ، جمعیت بسیار دور اجتماعی را به خود جلب کرده است – و الهام بخش بسیاری از پست های رسانه های اجتماعی است.

کالیکو دیجیتال کمی شبیه یک گربه واقعی رفتار می کند ، به این معنا که آنچه را که می خواهد انجام می دهد. بین بازدیدکنندگان و فقط چند حضور کوتاه در هر ساعت ، بین جریان تبلیغات و موزیک ویدیوها ، درمان می شود.

گربه اینجا و آنجا خمیازه می کشد و ساعت 1 بامداد حدود 6 ساعت می خوابد و سر خود را به پنجه های سفید متمایل می کند که در کنار ایستاده مترو شینجووکو ، طرفی که به نظر می رسد یک نشیمن در فضای باز است را بغل کرده است. (ظاهر سه بعدی توهمی است که توسط صفحه LED منحنی ، 26 در 62 فوت ایجاد شده است.)

او همچنین صحبت کرد و با “نیانیچیوا” از عابران پیاده سلام کرد. این ترکیبی از “konnichiwa” یا “سلام” و “nyan” است ، ژاپنی به معنای “میو”.

برخلاف بسیاری از بیلبوردها و تابلوهای چشمک زن در این منطقه ، گربه تبلیغ محصول یا مارک خاصی را انجام نمی دهد.

تاکایوکی اوهکاوا ، سخنگوی مجتمع ژاپنی Unika ، یکی از دو شرکت مجری نمایشگاه گربه ها ، گفت که این گربه هیچ نام رسمی ندارد. (هواداران پس از ایستگاه او را “گربه خروج Shinjuku” صدا کردند).

آقای اوکاوا با اشاره به بیماری همه گیر ویروس کرونا افزود: “دلایل زیادی وجود دارد که ما تصمیم گرفتیم گربه را نشان دهیم ، اما یکی از دلایل مهم این است که با تاج ، جهان بسیار تاریک شده است.” “با نشان دادن گربه ها ، ما می خواستیم Shinjuku را احیا کنیم و آن را روشن تر کنیم.”

مقامات توکیو روز چهارشنبه 920 مورد جدید عفونت کووید -19 را گزارش کردند که بالاترین آمار در این شهر از اواسط ماه مه است. روز پنجشنبه ، دولت ژاپن توکیو را از زمان ابتلا به بیماری همه گیر ، چهار هفته قبل از میزبانی بازی های المپیک تابستانی ، تحت چهارمین حالت اضطراری قرار داد.

هنگامی که یک طرفدار گربه ، Kenjiro Shimoda ، اخیراً در ایستگاه Shinjuku متوقف شد ، دیگر افراد را دید که در اطراف آویزان هستند و منتظر ضبط تعدادی از کاموای گربه هستند. او گفت که می تواند به اندازه کافی برای دیدن او بماند ، اما ارزشش را داشت.

آقای شیمودا ، که در زمینه بازاریابی فعالیت می کند ، گفت: “تأثیر آن از آنچه فکر می کردم قویتر بود.”

این اولین بیلبورد سه بعدی نیست که به عابران پیاده و کاربران شبکه های اجتماعی در شرق آسیا دل خوش می بخشد. یک سال گذشته در سئول موجی توفنده نشان داد. دیگری ، در شهر چنگدو در جنوب غربی چین ، یک سفینه فضایی مانند Star Trek را نشان داد که به نظر می رسد از یک ساختمان بیرون آمده است.

یک نمایش ویدیویی روی بیلبورد گربه ها وجود دارد زنده برای کسانی که نمی توانند از منطقه شینجووکو بازدید کنند. حوالی ظهر روز پنجشنبه ، نزدیک به 200 کاربر YouTube تماشا کردند گربه دم خود را تکان می دهد و به برخی واگن های مترو در زیر زمین نگاه می کند.

با این حال ، استادان گربه های انسانی تصدیق می کنند که توهم سه بعدی در غذای زنده به اندازه انسان آشکار نیست.

برخی از افراد – حتی افراد دارای گربه – همچنین ممکن است دریابند که رپرتوار گربه در شرق شینجوکو ممکن است کمی تکرار شود. آقای اوهکاوا گفت که تصاویر دیداری جدید می تواند روز دوشنبه رونمایی شود ، اما حاضر به توضیح بیشتر نشد.

وی گفت: “شما فقط باید صبر کنید و ببینید.”

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *