GoFundMe می گوید به کمپین ها کمک کرده است تا 3 میلیارد دلار جمع آوری کنند

[ad_1]
سه روز پس از آنکه مردی 28 ساله با تفنگ AR-15 به پیتزا فروشی در واشنگتن رفت تا گزارش های نادرست مربوط به قاچاق کودکان را بررسی کند ، تلاش های جمع آوری کمک های آنلاین از قبل آغاز شده است.
سازمان دهندگان نوشتند: “بسیاری از دوستان ، از جمله کسانی که در جاهای دیگر زندگی می کردند ، پرسیدند که چگونه می توانند علاوه بر نوشیدن و خوردن پیتزا با ما ، از ما و کارکنان ما حمایت کنند.” صفحه GoFundMe برای دنباله دار پینگ پنگ “و در نتیجه داستان ها و رویدادهای اخیر ، متوجه می شویم که می توانیم از پشتیبانی استفاده کنیم.”
همانطور که مردم برای همه جنبه های زندگی روزمره ، از تحویل غذا تا جستجوی کار ، به سیستم عامل های آنلاین مراجعه می کنند ، در مورد امور خیریه نیز همین امر صادق است. به نظر می رسد GoFundMe مترادف با دادن پس از حوادث ، جنایات و داستانهایی است که هسته اصلی را می گیرند. برخی از مردم حتی می ترسند که این کمک های مکنده یا حداقل خرد کننده باشد که به سازمان ها و خیریه های سنتی تر اختصاص می یابد. شواهد روشنی وجود ندارد و GoFundMe مبالغ سالانه را فاش نمی کند.
طبق دومین نسخه سالانه GoFundMe گزارش نویسیاین پلتفرم که از روز سه شنبه راه اندازی شد ، به کمپین ها کمک کرد تا بیش از 3 میلیارد دلار از زمان راه اندازی آن در سال 2010 جمع آوری کنند ، بیشترین پول در دو سال گذشته جمع آوری شده است.
کلی گالوین ، سخنگوی GoFundMe ، روز سه شنبه در ایمیلی نوشت: “میلیارد اول پنج سال طول کشید ، دومی نه ماه و سوم سوم هفت ماه طول کشید.”
بر اساس این گزارش ، 12 کمپین برتر امسال بیش از 46 میلیون دلار جمع آوری کرده است. سهولت ایجاد یک کمپین و پتانسیل توجه رسانه های اجتماعی ، سازمان دهندگان همه نوع را به خود جلب کرد. در ماه نوامبر ، نیویورک تایمز نیز ایجاد کرد حساب GoFundMe نیازمندترین صندوق موارد خود را منتشر می کند و در 105مین سال خود کمک مالی جمع آوری می کند. او بیش از 2.58 میلیون دلار به هدف 6 میلیون دلاری امسال رسانده است.
بر اساس گزارش سالانه ، حدود دو میلیون سازمان دهنده در سال 2016 یک فروشگاه GoFundMe راه اندازی کردند. آنها صفحات جمع آوری کمک مالی برای همه چیز از سیل های لوئیزیانا (جمع آوری 11.2 میلیون دلار) و تیراندازی های Pulse در اورلاندو (جمع آوری 9 میلیون دلار) ایجاد کردند.
همچنین تلاشهای بیشماری برای افراد کم اهمیت انجام شده است ، از جمله افرادی که نیاز به کمی کمک اضافی برای پول اجاره دارند ، یا کمپین هایی که پس از تعاملات روزانه راه اندازی شده اند و به داستانهای سریع روحیه خوب تبدیل شده است ، مانند داستان فیدنسیو سانچز ، 89- فروشنده سالانه پالتا در شیکاگو که از او تکیه داده و چرخش را هل می دهد.
عکس پیوست شده به صفحه GoFundMe باعث بروز احساسات شدیدی شد. کمپینی که توسط یک غریبه شروع شده بود به پایان رسید جمع آوری بیش از 380،000 دلار برای آقای سانچز
البته، GoFundMe برش را انجام می دهدبه این پلتفرم 5 درصد را اشغال می کند و 2.9 درصد دیگر را برای خدمات پردازش پرداخت اضافه می کند. و این نگرانی وجود دارد که آیا از سازمان های کمک رسان دیگری مانند صلیب سرخ آمریکا که در سال 2015 503 میلیون دلار کمک مالی جمع آوری کرده بود ، کمک مالی می گیرد. خانم گالوین گفت GoFundMe مجموع کمک های خود را منتشر نمی کند و در عوض میلیاردها دلار در طول زمان جمع آوری شده است.
در ماه آگوست ، هنگامی که فاجعه به لوئیزیانا رسید ، آژانس های امدادی گفتند که برای جمع آوری کمک برای کمک به سیل زدگان با مشکل روبرو هستند. وجوه به جای آن به GoFundMe رفت ، به گفته The Advocate، روزنامه ای در باتون روژ.
دولت می گوید: “هزاران مورد مربوط به این فاجعه خاص وجود دارد و بسیاری از آنها شایسته هستند ، اما شما می توانید دلارها را به طرق مختلف تقسیم کنید تا هیچ یک از اسکناس ها به اندازه ای نباشد که شما می خواهید تأثیر داشته باشد.” به این همان چیزی است که جان بل ادواردز از لوئیزیانا به روزنامه گفت.
اما GoFundMe و صلیب سرخ رسماً این موضع را اتخاذ کرده اند که وقتی صحبت از کمکهای مالی می شود ، بیشتر بیشتر است. به گفته الیزابت پنیمن ، سخنگوی صلیب سرخ 28 میلیون دلار برای سیلاب جمع آوری کرد.
خانم پنیمان در ایمیلی نوشت: “اکثر بلایای بزرگ معمولاً بیش از هر سازمانی می تواند نیازهای آنها را برآورده سازد” ، بنابراین اگر GoFundMe بتواند پول دربیاورد و به عنوان یک پلت فرم کمک مالی خدمت کند ، این پتانسیل را دارد که به افراد بیشتری نیز کمک کند. “
[ad_2]
دیدگاهتان را بنویسید